animals (1) animation (4) clothes (1) drawing (9) drawing - digital (4) flowers (1) food (8) friends (1) gaming (1) me (6) meme (1) movies (1) music (1) nature (2) Örebro (1) painting (1) party (2) photos (20) school (1) shopping (1) skyrim (2) star wars (1) torsdagstema (1)

Monday, January 2, 2012

the day after

Jag skulle önskat att jag kunde säga att jag drabbades av en liten baksmälla efter nyår, men så var inte riktigt fallet. Började dagen med en rejäll baksmälla, som började försvinna men sedan bestämde sig för att gå och blanda sig med en äcklig sjukdom. Så spenderade nyårsdagen främst med att spy som en trasig vattenkran, dra på mig ett ryggskott av allt kräkande och dö i eviga smärtor. Men som tur va healade jag under natten och den här dagen har spenderats mest i feberyra och återigen eviga smärtor.  Men även med lite sånt här:

Det här som gjort att jag överlevt hitills.
Men nu orkar jag inte skriva mer. Men jag lever i alla fall.

No comments:

Post a Comment